وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان

توضیحاتی درباره کتابخانه و نیز نحوه خدمات رسانی آن

باسلام ... ورود شما را به وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

کتاب مجموعه داستان کوتاه «بازی عوض شده» نوشته سجاد خالقی از سوی انتشارات عماد فردا منتشر شد.داستان‌هایی با موضوع انقلاب و دفاع مقدس در «بازی عوض شده»

مجموعه داستان کوتاه «بازی عوض‌شده» با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نوشته‌ سجاد خالقی از سوی انتشارات عماد فردا منتشر شد.
 
«مادر و کدر»، «بازی‌عوض شده»، «مردی در مقابل»، «و دیگر هیچ»، «بازی از نو»، «تاریک، روشن، تاریک، روشن، تاریک روشن...»، «پشت این دیوار‌ها کسی هست»، «آدم‌ها روی پل»، «تا همیشه این‌جا کسی هست»، «حال من جور دیگری است» و داستانی به نام «همه چیز از همه‌چیز شروع شد» عنوان یازده داستان کوتاه این کتاب است.

در بخشی از داستان «مردی در مقابل» می‌خوانیم: «دلش ضعف رفت. در قمقمه را باز کرد و آب داغ را روی لب‌ها ریخت؛ بوی لاستیک داغ توی شکمش زد. قمقمه را زیر صخره گذاشت و دستش را روی ساق پا کشید؛ پانسمان باز شده بود. خون گرم و لزج، آرام آرام از زخم بیرون می‌آمد و روی پوتین دلمه بسته می‌بست. پانسمان را دوباره روی زخم گذاشت. نفسش را حبس کرد و محکم گره زد. بدنش به عرق نشست.

درد که خوابید، نفسش را بیرون داد. چشمش را پاک کرد و دوباره پشت تفنگش خزید. هنوز خبری نبود. بی‌هدف دوربین را به سمت کوه‌های اطراف چرخاند؛ به سمت سنگر کمین بچه‌ها؛ جایی که الان مهدی نشسته بود و به او فکر می‌کرد. دوباره چشمش خسته شد. درست در نهصد متر‌اش در دامنه‌ی کوه روبرویی، چیزی توجهش را جلب کرد. چشمش را از دوربین جدا کرد و با دست مالید و دوباره به دوربین چسباند؛ روبه‌روی سنگر کمین خودی، چیزی روی زمین چنبره زده بود و بین خارها می‌پیچید.

نفسش بند آمد. چشمش را دوباره فشار داد تا سیاه شد؛ سیاه شد و بعد سرخ؛ سرخ مثل نقطه‌ای که وسط پیشانی حسن و علی و حاجی و خیلی‌های دیگر نشست و همه را عزادار کرد شبح کار خودش را می‌کرد؛ روز بود یا شب، دشت بود یا کوه. هر جا بود و همیشه موفق بود...»

سجاد خالقی، داستان‌نویس جوان استان چهارمهال و بختیاری، برگزیده جایزه ادبی یوسف برای نوشتن داستان «مردی در مقابل» و جشنواره داستان انقلاب برای خلق داستان «بازی عوض شده» است. مجموعه داستان دیگر او با نام «باور نمی‌کنی» هم با موضوع دفاع مقدس منتشر شده بود که از سوی انتشارات توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس به چاپ رسیده است.

«بازی‌ عوض شده» را انتشارات عماد فردا با شمارگان دوهزار نسخه، قطع رقعی، 76 صفحه و به بهای 55 هزار ریال روانه بازار نشر کرده است.

[ دو شنبه 23 شهريور 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی بهارستان اصفهان,کتب دفاع مقدس,

] [ 18:28 ] [ کتابدار ]

[ ]

کتاب «غرش رعد» به خاطرات «عبدالحمید نجفی» می‌پردازد. خلبانی که دارنده مقام دوم بیشترین پرواز برون‌مرزی در دوران دفاع مقدس است.

کتاب «غرش رعد» نوشته محمد معما به تازگی به چاپ دوم رسید. این کتاب اثر قدردانی‌ شده در همایش پنجم اندیشه و قلم ارتش است.کتاب «غرش رعد»؛ ماجرای خلبانی که بیشترین پرواز را در دفاع مقدس داشت

این کتاب به خاطرات «عبدالحمید نجفی» یکی از خلبان‌های دوران دفاع مقدس می‌پردازد که در ایالات متحده آمریکا دوره آموزشی خود را گذرانده بود. وی یکی از خلبان‌های هواپیمای F5 است، که رتبه دوم ثبت رکورد پروازهای برون‌مرزی را با ۱۳۲ پرواز در دوران دفاع مقدس پس از شهید اردستانی در کارنامه دارد. نجفی، از خلبانان ثابت قرارگاه رعد در دوران دفاع مقدس بود و توانست موفق به دریافت مدال فتح در سال ۶۹ از دستان مقام معظم رهبری شود.

درصفحه 169 کتاب «غرش رعد» و در مطلبی با عنوان « پایگاه ناصریه در گرد و غبار» می‌خوانیم: «صبح زود بریفینگ نهایی انجام شد و رأس ساعت هشت و نیم صبح پنجشنبه نوزدهم آذرماه(1360) با دو فروند اف 5 ئی به قصد بمبارن پایگاه ناصریه از باند پروازی پایگاه امیدیه به پرواز درآمدیم. قرار بود با حداقل سرعت حدود 360 نات پرواز کنیم.

تازه پرواز کرده بودیم که به نادری گفتم: «فکر کنم در محاسبه سوخت مصرفی اشتباه کرده‌ایم. بهتر است بالاتر پرواز کنیم تا سوخت کمتر مصرف شود.» حدود ساعت نه صبح، در حوالی مرز طوفان شن شدیدی درگرفت. به همین علت مجبور شدیم ارتفاع را بیشتر کنیم که همین مساله احتمال شناسایی شدن ما توسط هواپیماهای گشتی عراقی را بیشتر می‌کرد، ولی خوشبختانه از آنها خبری نبود. به‌رغم شلیک متعدد پدافند به پایگاه ناصریه رسیدیم و با اینکه هدف را درست نمی‌دیدیم تأسیسات پایگاه را پیدا کردیم و دقیقاً‌ بمب‌ها را در آنجا رها کردیم.

پدافند بی‌هدف ولی به‌شدت شلیک می‌کرد! سریع به سمت مرز گردش کردیم و از مهلکه دور شدیم. نزدیک مرز متوجه اتمام سوخت هواپیمایم شدم. بنابراین باز هم کمی ارتفاع گرفتم، به‌طوری که روی شهر اهواز حدود 20000 پا ارتفاع داشتم. چون شماره دو بودم و باید خودم را با شماره یک هماهنگ می‌کردم،‌ بیشتر سوخت مصرف می‌کردم. با این بنزین بیشتر از پنج دقیقه نمی‌توانستم پرواز کنم که باند پایگاه امیدیه نمایان شد و به سلامت به زمین نشستیم. دو سه روز بعد خبر دادند بستان آزاد شده است و به ما هم گفتند که به پایگاه وحدتی برگردیم و ما صبح یکشنبه بیست و دوم آذرماه به پایگاه چهارم شکاری مراجعه کردیم. تا پایان آزادسازی بستان نیروی هوایی و هوانیروز تعدادی هواپیما از دست دادند،‌ ولی آزادی بستان که مرکز خوش‌گذرانی عراقی‌ها شده بود ارزشش را داشت.»


ادامه مطلب

[ یک شنبه 22 شهريور 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی بهارستان اصفهان,کتب دفاع مقدس,

] [ 16:40 ] [ کتابدار ]

[ ]

گروه «تاریخ و جغرافیا» در دومین هفته از شهریور 10 عنوان اثر با موضوع دفاع مقدس منتشر کرد و انتشارات «بروج» ناشر پرکارتر این هفته بود.انتشار 10 عنوان کتاب دفاع مقدس در هفته دوم شهریور/ «بروج» ناشر پرکار هفته

بر اساس اطلاعات آماری سایت موسسه خانه کتاب که منطبق بر اعلام وصول آثار از سوی ناشران به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، در بازه زمانی هفتم تا سیزدهم شهریور 1394 از میان 58 اثر منتشر شده در گروه «تاریخ و جغرافیا» 10 عنوان به موضوع دفاع مقدس و جنگ تحمیلی عراق علیه ایران پرداخته‌اند.

شمار آثار دفاع مقدس در دومین هفته از آخرین فصل تابستان باز هم رو به کاهش بود. در این هفته هفت اثر تجدید چاپی بودند. کتاب «من زنده‌ام» پنج چاپ تازه را تجربه کرد و کتابی با نام «پابرهنه در وادي مقدس» به دو چاپ پیاپی رسید.

ضمن آن که همه ناشران این هفته تهرانی بودند، «فرهنگ مانا» اثری درباره اسارت منتشر کرد و انتشارات «بروج» با پنج بار تجدید چاپ «من زنده‌‌ام» ناشر پرکار هفته شناخته شد.

از میان آثار منتشر شده، کتاب «اسير شماره 3918: خاطرات حاج‌مهدي خسروي» از نشر «فرهنگ مانا» با 144 صفحه، کم صفحه‌ترین و کتاب «پابرهنه در وادي مقدس» از انتشارات گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، با 55‌هزار ریال ارزان‌ترین کتاب‌ هفته بودند.

در این هفته رتبه گران‌ترین و پرصفحه‌ترین کتاب به «من زنده‌ام: خاطرات دوران اسارت» با 552 صفحه و 100 هزار ريال رسید.

فهرست آثار تازه‌نشر حوزه دفاع مقدس در فرصت زمانی و مبنای ثبت آثار یاد شده به شرح زیر است:
 
1. اسير شماره 3918: خاطرات حاج‌مهدي خسروي
گردآورنده: فتحعلي بزرگمهرنژاد - فرهنگ مانا - 144 صفحه - رقعي (شوميز) - چاپ 1 سال 1394 - 1500 نسخه - 95000 ريال
               
2. پابرهنه در وادي مقدس: زندگينامه و خاطرات شهيد سيدحميد ميرافضلي
گروه فرهنگي شهيد ابراهيم هادي - شهيد ابراهيم هادي - 160 صفحه - رقعي (شوميز) - چاپ 5 سال 1394 - 2500 نسخه - 55000 ريال
 
3. پابرهنه در وادي مقدس: زندگينامه و خاطرات شهيد سيدحميد ميرافضلي
گروه فرهنگي شهيد ابراهيم هادي - شهيد ابراهيم هادي - 160 صفحه - رقعي (شوميز) - چاپ 4 سال 1394 - 2500 نسخه - 55000 ريال
               
4. خاطره‌هاي زخمي ...: (خاطره‌هاي زنان رزمنده و ايثارگر استان كهگيلويه و بويراحمد)
گردآفرين محمدي - فرهنگ مانا - 176 صفحه - رقعي (شوميز) - چاپ 1 سال 1394 - 108000 ريال
 
5. خاك داغ: خاطرات محمدرضا عزيزيان (تاريخ شفاهي آزادگان صومعه‌سرا)
سيدشهاب‌الدين موسوي‌زاده؛ ويراستار:ميلاد فتاحي - سازمان تبليغات اسلامي، حوزه هنري، سوره مهر - 220 صفحه - رقعي (شوميز) - چاپ 1 سال 1394 - 1000 نسخه - 85000 ريال

6. من زنده‌ام: خاطرات دوران اسارت
معصومه آباد؛ ويراستار:آزاده ميرشكاك - بروج - 552 صفحه - رقعي (شوميز) - چاپ 180 سال 1394 - 2000 نسخه - 100000 ريال


ادامه مطلب

[ شنبه 21 شهريور 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی بهارستان اصفهان,کتب دفاع مقدس,

] [ 17:7 ] [ کتابدار ]

[ ]

در روزهای آغازین سال 83 کتابی راهی بازار شد با نام "زندانی فاو" که می توان آن را نقطه شروع حرکتی بدیع و جسورانه دانست.
در زندانی فاو به مرور خاطرات یک شهروند عراقی می پردازیم که او را نه زور سرنیزه که حسی ناسیونالیستی به جبهه های جنگ کشانده. "عماد زعلان الکنعانی" سربازی است که از دیدگاهش، جبهه ایرانی ها را زیر نظر دارد و آتش توپخانه را بر سر دشمن هدایت می کند. او به قول خودش آمده تا انتقامش را از مجوسها که ما باشیم بگیرد. این تازی تندرو در شهر خود صحنه هایی را از بمباران جنگنده های ایرانی دیده که او را مکلف به انتقام کرده و تا پای جان برای کشتن عجمهای آتش پرست بر سر این تکلیف می ماند.
این افکار به همراه شور و احساس جوانی، از الکنعانی که تا آن روز محصلی ساده بود، سربازی می سازد که سر بلندی و استقلال کشور، بلکه دنیای عرب را در پیروزی نظامی ببینید و جز این نیندیشد.
این اثر در حیطه ناگفته های جنگ اثری بحث برانگیز و قابل تأمل است. چرا که تا به حال هیچ یک از اسراء دشمن تا این حد واقع نگاری و واقع گویی نکرده است.
الکنعانی در این میان حرفی تازه می زند. او آنقدر به حقیقت وفادار است که حتی از بازگو کردن کشتن ایرانی ها در سرزمینی که اسیر آنها است ابایی ندارد.
وقایع در کتاب زندانی فاو پی در پی و بی وقفه حادث می شوند. آنقدر که به خواننده مجالی برای تازه کردن نفس نمی دهند.
هنگامی که رزمندگان کشور عزیزمان، آبهای خروشان و سنگین اروند را پشت سر گذاشتند و در آن سوی رودخانه پای به ساحل جزیره فاو نهادند، الکنعانی در سنگرش باقی ماند تا از دست ایرانیان فرار نکرده باشد و به نظر خودش چنین ننگی در پیشینه و خاطراتش به ثبت نرسد. اما او به تنهایی کاری جز پنهان شدن نمی توانست انجام دهد و در مقابل یورش بی امان سپاه ایران چیزی جز کشته ها و زخمی ها از یگان کوچک آنها باقی نمی ماند.
الکنعانی شاید زودتر از بقیه متوجه رخنه ایرانی ها در مواضع و استحکامات خط فاو می شود. اما وقتی می خواهد این مهم را به عقب گزارش کند، در می یابد که سیم های تلفن صحرایی قطع شده و این نشان دهنده آن است که ایرانی ها از مواضع آنها گذشته اند.
در آن شب وحشت انگیز او در میان نخلها و نیزارها پنهان می شود تا سپیده صبح بدمد اما ایرانی ها میان او و دیگر همرزمانش فاصله می اندازند و عملاً، الکنعانی هیچ وقت نمی تواند خود را به عقبه عراق برساند.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی بهارستان اصفهان,کتب دفاع مقدس,

] [ 10:19 ] [ کتابدار ]

[ ]

تازه ترین کتابهای رسیده به کتابخانه با موضوع "دفاع مقدس" آماده استفاده و امانت می باشد.

 

عناوین این منابع عبارتند از:

 

 

* ماه در میدان مین

 

 

*بیداری رویاها

 

 

*عباس دست طلا

 

 
*باغ کیانوش

 

 

* جاده جنگ (6)

 

 

*جاده جنگ (7)

 

 

*زندانی فاو

[ پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی بهارستان اصفهان,کتب دفاع مقدس,

] [ 10:11 ] [ کتابدار ]

[ ]

کتاب «دکتر بدو!» به خاطرات سرتیپ دوم غلامحسین دربندی یکی از پزشکان ارتشی در خط مقدم جبهه در دوران دفاع مقدس می‌پردازد.

کتاب «دکتر بدو!» شامل خاطرات سرتیپ دوم غلامحسین دربندی از امدادرسانان دوران دفاع مقدس است که به قلم دکتر رضا منتظر نوشته شده است. سرتیپ دوم دربندی، در گروه امداد‌رسانی خطوط مقدم جبهه عملیاتی جنوب مشغول به فعالیت بود.«دکتر بدو!» از راه رسید/ خاطراتی از امدادرسانی در خط مقدم جبهه

نگارنده خاطرات این کتاب، تنها به شرح خاطرات بسنده نکرده و فضای مناطق عملیاتی و مشکلات امداد‌رسانی در خط مقدم و پشت جبهه‌ها را هم ترسیم کرده است تا ارزش حرکت جهادی کارکنان بهداری را برای مخاطبان بازگو کند. در انتهای کتاب، تصویر‌های مرتبط با هر موضوع، با شماره‌ای در پاورقی مشخص و مخاطب به انتهای کتاب ارجاع داده شده است.

منتظر، همچنین در پایان کتاب به شرح مختصری از هر عملیات و در فهرست اعلام، به شهیدانی که نام آن‌ها درج شده است، می‌پردازد.

در مقدمه کتاب، در شرح مختصری از زندگینامه و سوابق سرتیپ دوم غلام‌حسین دربندی، می‌خوانیم: «سرتیپ دوم دربندی در سال 1334 ه.ش در خانواده‌ای مذهبی در تهران متولد شد. ایشان در سال 1351 در رسته بهداری به استخدام ارتش درآمد و در مرکز آموزش بهداری نیروی زمینی مشغول به خدمت شد و پس از گذراندن دوره آموزشی در سال 1353 به هوانیروز اصفهان منتقل گردید.

سرتیپ دربندی در دوران پیش از انقلاب، همگام با نیروهای انقلابی و نظامیان همفکر خود به صف تظاهرکنندگان پیوست. او پس از گرفتن دیپلم در سال 1358 و طی دوره افسری، در اول شهریور 1359 به گردان 145 پیاده لشکر 92 زرهی اهواز که در پادگان تیپ 3 دشت آزادگان قرار داشت، منتقل شد. در آن زمان هنوز جنگ آغاز نشده بود.

در 31 شهریور 1359 تهاجم عراق با حمله هوایی به فرودگاه‌های کشور آغاز شد. از این زمان، سرتیپ دربندی همراه با تیپ 3 در منطقه چزابه حضور پیدا کرد و تا پایان جنگ در مناطق عملیاتی خوزستان به انجام وظیفه پرداخت و در تمام عملیات‌ها از جمله فتح ارتفاعات الله‌اکبر، طریق القدس، فتح‌المبین، بیت‌المقدس، رمضان، خیبر و ... به عنوان افسر بهداری، حضور چشم‌گیری داشت و در تخلیه مجروحان د رخط مقدم جبهه‌ها نقش مهمی ایفا کرد.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 18 شهريور 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی بهارستان اصفهان,

] [ 12:48 ] [ کتابدار ]

[ ]

تدوین کتاب «کودک و نوجوان از منظر رهبر معظم انقلاب» شامل آرا و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کودک و نوجوان در حوزه هنری استان تهران به پایان رسید.تدوین کتاب «کودک و نوجوان از منظر رهبر معظم انقلاب» به پایان رسید

حسن حائری که ویراستاری نهایی کتاب «کودک و نوجوان از منظر رهبر معظم انقلاب» را انجام داده است، با اعلام این خبر، گفت: این کتاب براساس فرمایش‌های مقام معظم رهبری از سال­‌های 1380 تا پایان خرداد 1393 درباره کودک و نوجوان مدون شده بود که بنده آن را در دو فصل «کودک» و «نوجوان» تدوین کردم.

وی افزود: منبع اصلی کتاب «کودک و نوجوان از منظر رهبر معظم انقلاب» پایگاه مقام معظم رهبری به نشانی؛ Khamenei.ir است و «ویژگی­‌های کودک»، «آسیب‌­شناسی» و «تعلیم و تربیت کودک» سرفصل­‌های اول و «ویژگی­‌های نوجوانی»، «آسیب‌­شناسی نوجوانان» و «وظایف نوجوانی» عناوین سرفصل دوم این کتاب است.

حائری، «نوجوانان»، «والدین» و «نهادهایی که در حوزه کودک و نوجوان» فعالیت می­‌کنند را مخاطب اصلی این کتاب ذکر کرد و در پایان گفت: در نگاه کلی باید بپذیریم که شاید هیچ نهادی در جمهوری اسلامی ایران نباشد که فارغ از بحث کودک و نوجوان باشد. به هرحال دوران کودکی و نوجوانی دو مقطع مهم و تاثیرگذار در زمینه شکل­‌گیری شخصیت انسان است و توجه به توصیه­‌های مقام معظم رهبری راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود.

[ دو شنبه 16 شهريور 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی بهارستان اصفهان,کتاب کودک و نوجوان,

] [ 11:8 ] [ کتابدار ]

[ ]

یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب اصفهان عصر روز یازدهم شهریور ماه با حضور استاندار و شهردار اصفهان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان افتتاح شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان، عضویت شهروندان در کتابخانه های عمومی استان در طول برگزاری نمایشگاه رایگان است.

بهروز صادقی افزود: شهروندان اصفهانی از 11 لغایت 16 شهریور ماه می توانند با مراجعه به غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی این استان ، به صورت رایگان به مدت یک سال عضو شوند و از خدمات تمامی کتابخانه های عمومی کشور بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: استان اصفهان 279 کتابخانه نهادی و مشارکتی دارد که عموم مردم با عضویت در یک کتابخانه از همه کتابخانه های کشور که به سامانه سراسری مدیریت کتابخانه های عمومی متصلند خدمات دریافت می کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به برپایی غرفه  در نمایشگاه کتاب استان گفت: ارائه خدمات در حوزه کتاب کتاب های صوتی و ارائه لوح فشرده بوستان یار مهربان مشتمل بر 700 عنوان کتاب الکترونیکی از جمله خدمات اداره کل کتابخانه های عمومی در ایام نمایشگاه است.

وی همچنین از برگزاری جلسات نقد کتاب، آموزش تندخوانی و برپایی نشست کتاب خوان به عنوان برنامه های جنبی این اداره کل در نمایشگاه یاد کرد.

[ یک شنبه 15 شهريور 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی بهارستان اصفهان,نمایشگاه کتاب اصفهان,

] [ 9:19 ] [ کتابدار ]

[ ]

بازار کتاب کودک و نوجوان در نخستین هفته شهریور 94 شاهد انتشار 203 اثر در حوزه ادبیات داستانی بود که نسبت به مدت مشابه در مردادماه با رشد 70 درصدی روبه‌رو بوده است. برخی از این کتاب‌ها عبارتند از «لناليستي و روزهاي پر دردسر»، «پسري كه تقريبا همه چيز داشت»، «هم‌خانه خرس قطبي»، « پادشاه اقيانوسي » و «جستجو در باتلاق».

بر اساس آمار منتشره از سوی موسسه خانه کتاب در نخستین هفته شهریور 94،  تعداد 203 عنوان کتاب کودک و نوجوان در حوزه ادبیات داستانی به چاپ رسیده که نسبت به مدت مشابه در مردادماه که 120 عنوان بوده با رشد 70 درصدی روبه‌رو بوده است. از این تعداد 64 عنوان چاپ نخست و بقیه تجدید چاپ است. همچنین 151 عنوان از این آثار تالیفی و بقیه ترجمه هستند. سهم ناشران تهرانی نیز از این تعداد،  159 عنوان و سهم ناشران شهرستانی 44 عنوان است.

برخی از این کتاب‌ها عبارتند از لنالیستی و روزهای پر دردسر»، «پیتزای بابا»، «پسری كه تقریبا همه چیز داشت»، «هم‌خانه خرس قطبی»، « پادشاه اقیانوسی » و «جستجو در باتلاق».
 
عناوین کتاب‌های منتشر شده به این شرح است:
1- لنالیستی و روزهای پر دردسر
فرانسین اومن؛ مترجم: پیمانه قماشچی؛ ویراستار: آتوسا صالحی - پیدایش - 176 صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ 1 سال 1394 - 500 نسخه - 390000 ریال
 
2- پیتزای بابا
نیكی دیلی؛ مترجم: فروزنده داورپناه - پیدایش - 64 صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ 2 سال 1394 - 1000 نسخه - 45000 ریال
 
3- دوست صمیمی من
ایان وای‌برو؛ مترجم: نسرین مهاجرانی؛ ویراستار: فریاد شیری - پیدایش - 64 صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ 3 سال 1394 - 1000 نسخه - 45000 ریال


ادامه مطلب

[ یک شنبه 15 شهريور 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی بهارستان اصفهان,کتاب کودک,

] [ 8:18 ] [ کتابدار ]

[ ]

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در حاشیه یازدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان مسابقه اینترنتی عکس با موضوع کتاب برگزار می‌کند.مسابقه عکس یازدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، برای ارتقای کیفی نمایشگاه کتاب برای تمام ساعات برگزاری نمایشگاه ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری متفاوتی پیش‌بینی شده است.یکی از  این ویژه‌برنامه‌ها اجرای مسابقه اینترنتی عکس خویش‌انداز(سلفی) است که با 3 موضوع ، عکس من و کتابخانه‌ام، عکس من و کتاب و عکس بهترین طراحی غرفه نمایشگاه برگزار می‌شود.

شایان ذکر است علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 20 شهریورماه با کلیک بر آدرس اینترنتیwww.filmoaks.com مطابق با مشخصات اعلام شده به این پایگاه اطلاع‌رسانی ارسال کنند.

گفتنی است به ده عکس برگزیده بن‌کارت‌های هدیه به مبلغ دویست هزار ریال از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اهدا می‌شود

[ شنبه 14 شهريور 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی بهارستان اصفهان,نمایشگاه کتاب اصفهان,

] [ 12:38 ] [ کتابدار ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنیها،عکس عاشقانه جدید،اس اماس های عاشقانه