وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان

توضیحاتی درباره کتابخانه و نیز نحوه خدمات رسانی آن

باسلام ... ورود شما را به وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

 

                     

[ چهار شنبه 13 بهمن 1395برچسب:,

] [ 22:47 ] [ کتابدار ]

[ ]

 

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی آنلاین داستان نیکوکاری از کتاب «داستان راستان» استاد شهید مرتضی مطهری با همکاری دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات خبر داد.
برپایی مسابقه ملی کتابخوانی داستان نیکوکاری با همکاری «حسنات»
 
به نقل از ستاد خبری جشنواره حسنات، امیر هلاکویی با اشاره به مشارکت و همکاری شکل گرفته مابین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقه، کتابخوانی ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از طریق مطالعه و کتابخوانی است.
وی با بیان اینکه مسابقه در سطح ملی برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره حسنات به نشانی hasanatfilm.ir و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به نشانی isfahanpl.ir نسبت به شرکت در مسابقه اقدام کنند.
هلاکویی تصریح کرد: این مسابقه از یکم لغایت 30 بهمن ماه جاری از طریق آدرس‌های اینترنتی فوق و از طریق پیامک 100045014برای مخاطبان و علاقمندان به شرکت در این مسابقه قابل دسترسی است.
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یادآور شد: به 20 نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیس به همراه محصولات فرهنگی اهدا می‌شود.

وی تأکید کرد: شماره تلفن‌های 32126150 و 32220070 داخلی 130 آماده دریافت پاسخگویی به مراجعه کنندگان خواهد بود.
هلاکویی مطرح کرد: شرکت در این مسابقه، هیچ گونه محدویت سنی ندارد و همه شرکت کنندگان می توانند ازطریق پیامک و یا به صورت اینترنتی و یا حتی به صورت ارائه پاسخ حضوری در این مسابقه شرکت کنند.
ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، به دبیری رسول صدرعاملی، 15 تا 18 اسفندماه و همزمان با هفته احسان و نیکوکاری برگزار خواهد شد و کانون نشر و ترویج فرهنگ اسلامی حسنات اصفهان با همکاری بنیاد سینمایی فارابی برپاکننده آن است./

[ دو شنبه 4 بهمن 1395برچسب:,

] [ 21:37 ] [ کتابدار ]

[ ]

[ دو شنبه 4 بهمن 1395برچسب:,

] [ 21:33 ] [ کتابدار ]

[ ]

فهرستی از کتاب‌های مناسب برای آشنایی کودکان با محیط‌زیست

[ جمعه 1 بهمن 1395برچسب:,

] [ 22:34 ] [ کتابدار ]

[ ]

 

چکیده ای از کتاب : فراز 1:
قطع ایمان بر اثر گناه قطعی است، اما وصل دوباره ایمان مسلم نیست .
 چه بسا انسان عاصی موفق به توبه نشود و آیا کسی می تواند مطمئن باشد که پس از توبه به حالت قبلی اش باز می گردد؟!
 در گذشته، عمل را لازمه ایمان دانستم. گفتم که نمی شود عسل باشد و شیرینی نداشته باشد. در اینجا هم می گوییم. آیا می توان تصور کرد گناه باشد و ظلمت که لازمه آن است نباشد و در عین حال نورانیت درونی هم وجود داشته باشد؟! محال است. (به فرض قطع نشدن ایمان هم) باید بگوییم مرتبه ایمان در گناهکار نزول پیدا 

 

[ جمعه 1 بهمن 1395برچسب:,

] [ 21:57 ] [ کتابدار ]

[ ]

 

 اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از ارسال هجدهمین بسته «نورسیده‌ها» به کتابخانه‌های عمومی خبر داد.

هجدهمین بسته «نورسیده‌ها» را اینجــا ببینید.

[ جمعه 1 بهمن 1395برچسب:,

] [ 21:42 ] [ کتابدار ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنیها،عکس عاشقانه جدید،اس اماس های عاشقانه