با بخش های مختلف کتابخانه آشنا شوید

وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان

توضیحاتی درباره کتابخانه و نیز نحوه خدمات رسانی آن

باسلام ... ورود شما را به وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بخش مخزن

 این بخش در برگیرنده کلیه کتب عمومی و تخصصی کتابخانه است  که در حال حاضر بیشاز 15 هزار جلد کتاب بوده و مورد استفاده همگانی می باشد. کتب موجود در این بخش هسته اصلی کتابخانه را تشکیل می دهند که از کلیات شروع شده و به تاریخ و جغرافیا ختم میگردد.

 

 

بخش مرجع

این بخش شامل کتبی همچون فرهنگ لغات، دایره المعارف ها، اطلسها و... می باشد که منابع موجود در این بخش از کتابخانه خارج نمی شوند و فقط جهت مطالعه در محیط کتابخانه در اختیار مراجعین محترم قرار می گیرند. بر روی عطف این کتب یا حرف"م" درج شده است و یا با لیبل قرمز رنگ مشخص شده اند.

 

 

 

بخش تست و کمک آموزشی

یکی از دلایل اصلی تشکیل این بخش در کتابخانه های عمومی و تفکیک آن از بخش اصلی، حضور روز افزون دانش آموزان و نیز متقاضیان شرکت در کنکور در محیط کتابخانه های عمومی می باشد. به همین منظور و جهت جذب این گروه سنی و نیز رفع نیاز کتب مورد احتیاج آنها، کلیه کتبی همانند تستها کمک آموزشی ها و راهنمای دروس تهیه و دراین بخش گردآوری شده است.

 

 

ب

خش نوجوان

این بخش یکی از جدیدترین بخش های ایجاد شده در کتابخانه های عمومی است که کلیه کتب مربوط به گروه سنی جوان و نوجوان در این قسمت جمع آوری شده و در اختیار نوجوانان قرار می گیرد.لیبل سبز رنگی به انتهای عطف کتب این بخش نصب شده است که شناسه این کتب در کتابخانه می باشد.

 

 

بخش کودک

در این بخش نیز تمامی کتب مربوط به گروه سنی پیش دبستان تا پایان دوره دبستان به صورت تفکیک و با نصب لیبل های رنگی صورتی، آبی و سبز، در دسترس کودکان و خردسالان قرار می گیرد.که لیبل صورتی رنگ برای گروه سنی پیش از دبستان، لیبل آبی رنگ برای گروه سنی اوایل دوره ابتدایی و لیبل سبز رنگ برای گروه سنی پایان دوره ابتدایی می باشد.

.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 مرداد 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی بهارستان اصفهان,

] [ 18:33 ] [ کتابدار ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنیها،عکس عاشقانه جدید،اس اماس های عاشقانه