معرفی کتاب

وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان

توضیحاتی درباره کتابخانه و نیز نحوه خدمات رسانی آن

باسلام ... ورود شما را به وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

2-من و کودک من-نویسنده دکتر جواد فیض - انتشارات امیرکبیر-

به نظر من این کتاب هلو است! یک دایرالمعارف کامل از اطلاعات بارداری تا نگهداری نوزاد و نوپا و خردسال و کودک.هرسوال بی جواب یک مادر بی تجربه را پاسخگو است و بسیار راهنما برای امثال من که هیچ چیزی از بچه داری نمیدانیم.

3-همه مادران سالمند اگر....نشر دانش امروز

این کتاب از مجموعه سری کتابهای تعلیم و تربیت بنیادین با عکسهای رنگی و کاغذ براق کتاب جمع و جور و مفیدی است برای دوران بارداری و البته نگهداری از نوزاد و نوپا

4- همه کودکان تیزهوشند اگر...نویسنده دکتر میریام استاپرد نشر دانش امروز

واقعا کتاب مفیدی است برای بعد از بارداری و در این کتاب گام به گام از اول نشون میده که هفته به هفته بچه چه تغییرات ذهنی و جسمی میکنه و پدر و مادر برای تعامل با کودک و افزایش هوش او از چه طریقی میتونند باهاش ارتباط برقرار کنند و چطور بهترین بازیها را باهاش انجام بدن.با خوندن این کتاب متوجه میشید که خریدن اسباب بازیهای رنگ و وارنگ و گرون ارزش زیادی نداره و خودتون میتونید با ساده ترین ابزار بچه را پرورش بدین و باهاش تعامل داشته باشین به شرطیکه حوصله به خرج بدین.

5-همه کودکان سالمند اگر...نویسنده دکتر بنارد والمن .نشر دانش امروز

این دیگه مرجع مفیدی است برای همه درد و مرضایی که خدای نکرده بچه ها رو گرفتار میکنه و با زبون ساده راهنمای مفیدی خواهد بود برای مراجعه به پزشک کودکان.

6-رفتار پدر و مادر با کودک و نوجوان-نویسنده دکتر جواد فیض -نشر امیرکبیر

دیگه وقت تعلیم و تربیت رسیده-بارداری و نگهداری اولیه از نوزاد که تموم میشه پای چگونگی رفتار با او به میان میاد که واقعا مبحث مهمیه و همه این اطلاعات توی این کتاب سنگین و حجیم اما مفید پیدا میشه

6-مادر کافی -نویسنده جی-ا-فراست-نشر زوار

جو فراست رو که میشناسید؟همون که به داد پدر مادرهای مستاصل میرسه و به اونها راهکار رفتار با بچه های شیطان رو اموزش میده-دکتر سهامی رو چی؟ اون رو میشناسید؟ خدا رحمتش کنه من قبلا چند بار از نزدیک دیده بودمش.او هم روانپزشک کودک و نوجوان بود.حالا این کتاب با نویسندگی جو فراست و زیر نظر دکتر سهامی در دسترس قرار داره تا نشون میده که چطور میشه یه مادر کافی بود و نه یه مادر کامل!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 29 آبان 1395برچسب:,

] [ 10:31 ] [ کتابدار ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنیها،عکس عاشقانه جدید،اس اماس های عاشقانه