تدوین کتاب «کودک و نوجوان از منظر رهبر معظم انقلاب» به پایان رسید

وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان

توضیحاتی درباره کتابخانه و نیز نحوه خدمات رسانی آن

باسلام ... ورود شما را به وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

تدوین کتاب «کودک و نوجوان از منظر رهبر معظم انقلاب» شامل آرا و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کودک و نوجوان در حوزه هنری استان تهران به پایان رسید.تدوین کتاب «کودک و نوجوان از منظر رهبر معظم انقلاب» به پایان رسید

حسن حائری که ویراستاری نهایی کتاب «کودک و نوجوان از منظر رهبر معظم انقلاب» را انجام داده است، با اعلام این خبر، گفت: این کتاب براساس فرمایش‌های مقام معظم رهبری از سال­‌های 1380 تا پایان خرداد 1393 درباره کودک و نوجوان مدون شده بود که بنده آن را در دو فصل «کودک» و «نوجوان» تدوین کردم.

وی افزود: منبع اصلی کتاب «کودک و نوجوان از منظر رهبر معظم انقلاب» پایگاه مقام معظم رهبری به نشانی؛ Khamenei.ir است و «ویژگی­‌های کودک»، «آسیب‌­شناسی» و «تعلیم و تربیت کودک» سرفصل­‌های اول و «ویژگی­‌های نوجوانی»، «آسیب‌­شناسی نوجوانان» و «وظایف نوجوانی» عناوین سرفصل دوم این کتاب است.

حائری، «نوجوانان»، «والدین» و «نهادهایی که در حوزه کودک و نوجوان» فعالیت می­‌کنند را مخاطب اصلی این کتاب ذکر کرد و در پایان گفت: در نگاه کلی باید بپذیریم که شاید هیچ نهادی در جمهوری اسلامی ایران نباشد که فارغ از بحث کودک و نوجوان باشد. به هرحال دوران کودکی و نوجوانی دو مقطع مهم و تاثیرگذار در زمینه شکل­‌گیری شخصیت انسان است و توجه به توصیه­‌های مقام معظم رهبری راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 شهريور 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی بهارستان اصفهان,کتاب کودک و نوجوان,

] [ 11:8 ] [ کتابدار ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنیها،عکس عاشقانه جدید،اس اماس های عاشقانه