مسابقه عکس یازدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان

وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان

توضیحاتی درباره کتابخانه و نیز نحوه خدمات رسانی آن

باسلام ... ورود شما را به وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در حاشیه یازدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان مسابقه اینترنتی عکس با موضوع کتاب برگزار می‌کند.مسابقه عکس یازدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، برای ارتقای کیفی نمایشگاه کتاب برای تمام ساعات برگزاری نمایشگاه ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری متفاوتی پیش‌بینی شده است.یکی از  این ویژه‌برنامه‌ها اجرای مسابقه اینترنتی عکس خویش‌انداز(سلفی) است که با 3 موضوع ، عکس من و کتابخانه‌ام، عکس من و کتاب و عکس بهترین طراحی غرفه نمایشگاه برگزار می‌شود.

شایان ذکر است علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 20 شهریورماه با کلیک بر آدرس اینترنتیwww.filmoaks.com مطابق با مشخصات اعلام شده به این پایگاه اطلاع‌رسانی ارسال کنند.

گفتنی است به ده عکس برگزیده بن‌کارت‌های هدیه به مبلغ دویست هزار ریال از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اهدا می‌شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 شهريور 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی بهارستان اصفهان,نمایشگاه کتاب اصفهان,

] [ 12:38 ] [ کتابدار ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنیها،عکس عاشقانه جدید،اس اماس های عاشقانه