رونمایی از پازل سه بعدی جنت‌البقیع

وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان

توضیحاتی درباره کتابخانه و نیز نحوه خدمات رسانی آن

باسلام ... ورود شما را به وبلاگ کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) بهارستان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

همزمان با دهه کرامت و در جشن میلاد حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) از پازل سه بعدی جنت‌البقیع در محضر تعدادی از خادمین حرم حسینی و رضوی رونمایی شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در ابتدای این مراسم که  با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مدیر سازمان تبلیغات اسلامی و دکتر مقتدایی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و تعداد زیادی از مداحان و مردم ولایت‌مدار اصفهان، در حسینیه حضرت امام صادق(علیه‌السلام) سودان برگزار شد، پس از اهتزار پرچم متبرک گنبد حرم امام رضا(علیه‌السلام)  و حرم حضرت ابوالفضل العباس(علیه‌السلام)خادمان حرم رضوی و حرم حسینی به مدیحه‌سرایی پرداختند. سپس از پازل سه بعدی جنت‌البقیع، که حرم مطهر اهل‌بیت پیامبر صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم بوده و توسط وهابیون تخریب شده است، رونمایی شد.

 این پازل که نوزدهمین محصول از سری محصولات فکری-آموزشی فرهنگ و تمدن است، اولین پازل سه بعدی از حرم ائمه (علیهم‌السلام) است که با هدف آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با تاریخ اسلام و انس بیشتر این قشر با اهل‌بیت عصمت و طهارت، برای اولین بار توسط موسسه میراث فرهنگ و تمدن پارس طراحی و تولید شده است.

این پازل سه بعدی از 72 قطعه تشکیل شده است که طبق نقشه و دفترچه راهنما مونتاژ و در نهایت تبدیل به ماکت حرم جنت‌البقیع با مقیاس یک به صد و بیست و پنجم می‌شود که به صورت دکور منزل، کتابخانه یا محل کار قابل استفاده خواهد بود

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:کتابخانه عمومی امام خمینی ,هفته کرامت,,

] [ 8:42 ] [ کتابدار ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنیها،عکس عاشقانه جدید،اس اماس های عاشقانه